reklama

Bodka za voľbami

A máme to za sebou... Taký veľký rozdiel medzi kandidátmi sme pravdupovediac neočakávali. Bola som zvedavá, prečo u nás pod Tatrami Radičová prepadla. A tu sú odpovede:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

1. Muž: Ešte to by chýbalo, aby nám tu rozkazovala nejaká baba.

1. Žena: Volila som to, čo mi prikázal manžel.

2. Žena: Chlapi majú viac skúseností. (Moja otázka: v čom?)

3. Žena: Žije s chlapom len tak. Bez manželstva. Uvidíte, keď prehrala, nechá toho chlapa. Čo má z neho? A je aj hodne mladší.

2. Muž: Ženská má sedieť doma a starať sa o deti.

4. Žena: Pán farár povedali, že ju nemáme voliť, lebo je za potraty.

3. Muž: U nás v osade sme na prvýkrát volili len štyridsiati. Teraz šla voliť celá osada. Samozrejme, že Gašparoviča. (Čo za to to dostali, neprezradil. Ale zadarmo to určite nebolo.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stačí, všakže?

Nora Baráthová

Nora Baráthová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som viac staršia než mladšia, širšia než vyššia, duchom a či dušou vraj mladá. Možno preto, že mám okolo seba takmer samých mladých ľudí a neraz im držím stranu... Zoznam autorových rubrík:  HistóriaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu